Klädschema

Nu är jag klar med diverse plugg, skönt. Det är fortfarande matteprov imorgon, men mitt horoskop säger att jag ska ha tur imorgon så vi får väl se. Jag skulle nog ändå mer vilja kalla det skicklighet om det går bra.
 
Lider du av problemet "Jag-kliver-upp-på-morgonen-och-rotar-igenom-hela-min-Narniagarderob-efter-någonting-att-ha-på-mig-men-kommer-ändå-inte-på-vad-jag-ska-ha-så-det-slutar-jämt-med-att-jag-blir-jättestressad-och-tar-på-mig-mina-favoritplagg-och-rummet-ser-därefter-ut-som-resterna-efter-första-världskriget"?
 
Gör du det, är vi två.
 
Därför tänker jag dela med mig av tipset om ett "klädschema"! Fungerar jättebra...för det mesta... Tar dig ca en halvtimma (om du inte är för trött) att knåpa ihop ett schema för tre veckor framöver! Smartare det än att ägna en timme varje morgon?!
 

Såhär ser mitt klädschema ut!
OBS: Min handstil är vackrare i verkligheten....................
 
Imorgon kommer ett inlägg att publiceras klockan tio på morgonen och ett närmare klockan två... Samt om jag har något jag vill dela med mig av kommer väl ett upp till kvällen också!
 
GODNATT - nästan iaf.

Kommentera här: