Före/efter

Igårkväll var det färgning av hår som stod på schemat. Vitlila är allt jag säger...
 
Öhm, om det blev som jag tänkte mig? Öhm, alltså jag vet inte...
 
FÖRE

EFTER
 
Såhär i efterhand när jag ser denna bild tycker jag ändå att resultatet blev ganska bra, bättre än jag hade innan. Syftet med att jag färgade/blekte håret var egentligen för att få bort min utväxt sen sommaren och sen sist jag färgade. Klockan var halv nio när jag gick till "Salong ala mi madre", vilket betydde att klockan hann bli ganska mycket innan det hela var klart. Eftersom jag näst intill stupade trött då orkade jag inte torka håret för att se hur resultatet blev.
 
Hårinpackningen som man hade i efteråt var lila, knallila, så mina förväntningar var...lila hår...
När jag imorse vaknade möttes jag av ett vitt-lila lejonruffs i spegeln och där stod jag gapandes i nån halv evighet. Det hela vändes inte till något positivt direkt när jag kom på att vi skulle ha spanskaprov första lektionen. Jippie vad detta skulle bli en bra dag. Och, ja det blev faktiskt en bra dag! Möttes av många fina kommentarer om mitt hår och det kändes faktiskt riktigt bra efter spanskaprovet. Väldigt delade meningar, jag vet.
 
Nu blir det luxuös blodpuddig ala mi hermano. Ciao.  

Kommentarer:

1 Lillebror:

OMG!!!

Kommentera här: