En skum rubrik

Igår fanns det visst tre hela anledning till att fira dagen...Det var ju Kanelbullens Dag som jag helt glömt bort! Fick dock aldrig fira den på riktigt med bullar då det vad jag vet är ganska mycket socker i sådanna.
 
På tal om igår så var jag ju i stan och jag fick faktiskt med mig lite grejor hem. Men eftersom att detta inte är en modeblogg tänkte jag visa er vad jag köpte, logiskt så det bara dånar om det! Öhmm...borde jag ha fotat det som jag köpte då också eller? Kanske att det hade underlättat... Det är mörkt i mitt rum och lampknappen är säkert fyra meter bort, så foton får ni senare idag när ljuset är något bättre för fotografering, om ni har tur.
 
Klockan är prick 8:20, jag har varit vaken i tjugo minuter. Vet ni varför man vaknar tidigt på helgerna och är jättepigg, när man faktiskt får sova ut? Och sen på vardagarna när klockan ringer 6:25 är man jättetrött och vill inget hellre än att somna om?! Så stora problem jag har.
 
Ni får jättegärna kommentera mer om ni vill, vågar och kan... Jag bits inte, när jag är mätt.
 
 
 

Kommentera här: