Dagen till ära

Till och börja med vill jag bara säga att min dator inte är arbetsvillig för tre öre, men att jag hoppas att det ska gå bra ändå. Kanske att jag hoppas på för mycket, men vi får se...
 
Nu till huvudsaken med detta inlägg - dagen, hur har den varit? Jo tack, bra. Din då? 
 
Dagen började med en stressig morgon och en lika god frukost som vanligt. Sen skola och lite mer skola till klockan blev tjugo över tre. Jag åt en banan och lite pannkakor där emellan faktiskt. Till gymmet bar det efter skolan tillsammans med Hedvig. Styrka och kondition - allt i ett. Hem till mig där jag tog en massa bilder tillsammans med Wilma på olika styrkeövningar till vår idrottsplanering (vi ska hålla en danslektion i klassen om några veckor). Hoppas det blir bra - känns lite överambitiöst, men men.
 
Vidare bar det till matbordet och middag. Nu sitter jag här efter en städning i rummet. Pust.
 
Här är två väldigt vackra och förklarande bilder från dagens fotografering. Höhö. Säg nu inget annat. 
I skolan har jag, Hedvig och Linn gjort en musikvideo - som enligt mig blev jättebra, men vet inte vad de andra tycker. Rolig blev den iaf.
 
I´m already in my pyjamas. Så fort jag slagit igen locket på datorn blir det läsning - och toffelmys.
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag tycker jättebra! Linn också.

Kommentera här: