50 frågor om mig, inspirerat av en väldigt vacker blogg.

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Något flashigt. Som Esmeralda eller varför inte Clara Henry.

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Den gröna cykeln, mmm

4. Har du bra självförtroende? - Om jag vill!

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Vadå egentligen? Jag vill ju skriva detta inlägg!

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Eh... Fixa en present till "S" som fyller år, plugga engelska, städa rummet. 

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Som nu fast vigare (om det nu har med utseendet att göra) och mindre finnig...

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Mamma

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Vilken konstig fråga, jag är väl liten nu?

11. Den du senast sov över hos - Mina kusiner, nu i helgen dessutom.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Hedvig!

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Jodå, annars hade jag nog inte lagt upp den.

14. Vad väljer du, godis eller chips? - CHOKLAD!

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Räknas det när jag kissade på mig i tvåan?

16. Hur uppvaktar man dig? - Ge mig en kram för sjutton!

18. Din absolut sämsta egenskap? - Har inga dåliga egenskaper ;)

19. Din bästa egenskap? - Envis och smart - ibland

20. En låt du är beroende av? - Kan man vara beoende av en låt? Denna nedan är väl bra, men annars nån svängig danslåt.

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "Hej! Har du inte laddat ner vår app än? I den kan du tanka, se din dataförbrukning, ändra inställningar, köpa mer surf m.m. Ladda ner den nu! Hälsningar Comviq."

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?- En biffig person

24. Har du pussat en kompis? - Tsss, jaaa.

27. Vad hatar du? -  Äcklig mat.

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Skrolla ner några inlägg får ni en vacker beskrivning på den...

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - 50,6. Det beror på - muskler väger mer än fett.

31. Hur lång är du? - 168 cm, döda mig inte om jag har fel...

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - INGEN ANING! Kanske Små Citroner Gula, nej, eller jo. Kanske. Eller Saltkråkan.

33. De bästa svenska skådespelarna? - Hmkeljwg wlgmj.

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Gissa en gång.

35. Ditt humör för tillfället? 

 

36. En vacker person? - EN? Du menar inte alla då?

37.Har du instagram? - Nejnejnejnej, min mobil har noll utrustning för det.

38. Vem kramade du senast? - "S"

39. Vem träffade du senast? - Pappappappa

40. När slog du dig senast? - Nyss, mot bortskanten. Fick den i sidan sådär skönt ni vet.

41. Någon du vill träffa? - Vilma

43. Sminkar du dig varje dag? - För det mesta

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Min mamma

45. Är du helsvensk? - Ja

47. En artist du inte gillar?  - Hmmm...

48. En artist du gillar?- EN? IGEN? JAG KAN INTE VÄLJA! Kanske Kapten Röd eller MIchael Jackson

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Jag blev född. Åh poetiskt.

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Superhjälte, och du?

Kommentera här: