Vardagsproblem

Hellu trogna följare!
 
Sitter och blir irriterad över att jag inte kan välja vad jag ska laga på hemkunskapen inom några veckor. Förstå vilken beslutsångest jag har. Ska jag göra rotfruktschips eller inte? Färskost, det hinnar jag väl inte? Morötter eller tomater? Vad ska jag laga??? Hur mycket salt och spansk peppar? Soppa eller oxfilé Vardagsproblem ibland.
 
Ännu ett vardagsproblem är för tillfället tiden. Hur ska jag hinna med mina planer för dagen? Skulle man kunna få några timmarsr extra tid på dygnet? Kanske en extra fredag? Men helst en ledig lördag. Kan en hygglig person ge mig det? Om vi går ihop kanske vi kan påverka och få några timmar extra tid på dygnet.
 
Nu ska jag gå och lösa ännu ett vardagsproblem - mitt flottiga hår. Vad lyckligt detta inlägg blev, utan bilder och allt. Tycker ni inte?
Ciaooo! 
 
 

Kommentera här: