Siddhartha Gautama

Här sitter jag som Siddhartha Gautama och blir upplyst. Skämt åsido sitter jag faktiskt och filar på min bokrecension om Sarahs Nyckel - en väldigt bra och läsvärd bok om ni frågar mig! LÄS DEN! Ikväll, eller mer rättare sagt om 17 minuter är det Idol - och ikväll spår jag att Kevin åker ut, eller jag "hoppas" väl mer det. Jag tror inte att han kommer åka ut, han kammar nog hem hela skiten med alla hans fans som han har i fotbollen. Kanske. Vad vet jag. Kanske att folk röstar på honom för att hans smältande leende, vad vet jag.
 

Minns ni min vackra bild jag lade upp för ett tag sedan med paintade vitlöksångor ur munnen? Om ni gör det, tänk er den när ni läser detta med en reporters röst i huvudet: "Wilma, ny mördartaktik - käka vitlök och andas på den du ska till att mörda." Eller nåt i den stilen känner jag iaf att min andedräkt är efter denna fredagskvälls pizza. Gott var det iaf - en sak som är säker.
 
Nu är det bara 12 minuter kvar till Idol. Ska gå och tagga nu genom att byta till mjukisar (mjukisbyxor på grekiska) och fluffisar (tofflor på italienska) samt genom att göra spanskaläxan. Tjofräs tjofrän ciaooo!

Kommentera här: