På jakt efter vad som låter som ett skadskjutet vildsvin

Ja men ni förstår ju, precis som rubriken lyder är jag på jakt efter något i stil med ett skadskjutet vildsvin. Detta borde kunna sluta lite precis hur som helts. Antingen blir jag positivt överraskad eller också inte. Ni kanske känner till djuret/människan/varelsen/organismen (Ja, jag har än så länge kommit fram till att ljudet bör komma ifrån något levande iaf) om jag härmar det på detta viset: "HHHERRGGGHHHAAAHHHH!" och om jag avbildar den som jag tror att den skulle kunna se ut:
Klurigt värre.
Här får ni ta del av min expedition tidigare idag:

Jag är "in action" på alla bilder, därav är dem suddiga. Snabb som en racerbil. Snabb som vinden. Tyst som katten. Hahha förstår ni? Tyst som katten... Lägg betoningen på "e" istället... LOL.
 
Aha? Annars då? Nudå? Vad händer här näst? MAT.

Kommentera här: