HÅR, HEMSKT MYCKET HÅR!

Tänkte tipsa er om två enkla sätt att locka håret...utan lock-/plattång. Antagligen vet alla redan om det men jag tänkte ändå bara visa hur mitt hår blir av att göra dessa uppsättningar.
 
KNUT
Nu var detta ett tag sedan (så hårfärgen är inte densamma), men det är fortfarande samma lockar jag får av att duscha på kvällen, sätta upp håret i en tvinnad knut och sedan släppa ut det när det är torrt. För mitt hår tar det ca ett dygn att bli torrt i knut...
 
INBAKAD FLÄTA
Denna frisyr får jag tacka mamma för, eftersom jag själv inte kan göra inbakade flätor. Duscha, låta håret bli en aning torrt, fläta EN inbakad fläta av allt hår, vänta tills att det är helt torrt, släpp ut, borsta topparna samt luggen och spraya hårspray - KLART!  
 
Hope you liked it :)
  

Kommentera här: