Fisförnämt var det här

Hej bananas!
 
Jag är som välkomstfrasen lite bananas idag. Har precis läst lite bok (en sorglig en) och ätit frukost. Torrt tunnbröd, smaskens. Idag är planerna inte så stora, ska försöka utrota de små råttorna i mitt rum. De är små, överallt, dammiga och gråa. Kanske ska grilla en till middag. Yummie. Ska också försöka få ner läxhögen några millimeter och ringa till min kompis Vilma och få mig ett gott skratt.
 
Bilden illustrerar mig i grodperspektiv med uppåtnäsa. Fisförnämt. Som en kung på en film.
 
Idag är det lördag, hur skönt är egentligen inte det? Hur som helst...så tänkte jag under helgen komma med smarta frukosttips till er - jag vet nämligen att det är många som inte äter frukost p.g.a. lathet, och det ska jag fixa. Superwoman.
 
Ciaooo!

Kommentera här: