Hiss & Diss

Hiss
 
Att jag vaknade med tak över huvudet: Ja, tänk om jag inte gjort det? Nej men det var faktiskt lite skrämmande att lilla Sverige skulle drabbas av så mycket vind. Usch. Men som tur var så kom Simone hit där jag bor lite halvtrött och orkade inte riktigt blåsa lika mycket längre. Inte ens strömlösa blev vi! 
 
LOVET!!!: Jag tänkte verkligen att jag INTE skulle hissa lovet eftersom det kändes lite "B" att göra det, men vadå?! Ett lov har rätt till att hissas!? JAG ÄLSKAR LOV (särskilt när man blir sjuk lagom till dem...host*)!!
 
Varma tofflor, te, filt och en film: Ahhh...
 
Bad Boys: Zara Larssons låt "Bad Boys", upptäckte jag nuu.. Har redan lyssnat på den sju gånger. Tycker om musikvideon OCH låten. Faktiskt. Är inte så stort fan av henne i vanliga fall, men just denna låt gillar jag verkligen. Hon är för övrigt ganska duktig på att blogga - men ingen slår Clara Henry.
 
MCH: Med Clara Henry, har jag hissat det förut? Hmm... Kanske att jag har det - jag skulle inte bli förvånad om man säger så... Oavsett vad så är MCH värt att hissas många gånger om. Perfekt att det kommer ut ett nytt avsnitt varje måndag. Måndagar som normalt vis är tråkiga och trista får ett mer "Yes, nu är det måndag!" i sig..
 
The Heat: HAHA!! Mitt filmtips till er. Alltså egentligen var den mest bara sjuk - men ändå rolig. Lite äckelpäckel här och där, men då kan man blunda om man vill och känner för det. Den var snäppet lång kändes det dock som, tror den var två timmar... Men eftersom den var ganska bra så gjorde inte det något. 
 
Diss
 
Att vara sjuk: "Att vara sjuk är sååååå 70-tal. Alltså skiiieeet." Skämt åsido så är det rätt typisk att man blir sjuk lagom till lovet då man planerat att göra en massa kul... Dessa feberdrömmar alltså, usch får mardrömmar bara jag tänker på dem. Höhö...
 
Att inte ha dansen i vardagen längre: Egentligen säger det nog. Jag tycker att det är så himla tråkigt att inte dansa längre, men den gruppen jag gick i utvecklades jag inte i och det var ju därför jag slutade. Det blir inte av längre att jag ställer mig framför spegeln hemma och dansar (hehe) heller tyvärr. Vill starta egen dansgrupp - vilket förhoppningsvis kommer gå att få till innan jag blir galen. Jag har folket som ska ingå i gruppen, den eventuella lokalen som ska hyras men inte personen man måste få tag i för att förhandla om själva hyrningen...
 
"Skoskav" i munnen: Kanske att detta också varit med på denna lista någon gång, men eftersom det gör så fruktansvärt ont gör det ingenting. Dumma tandställning - hoppas du brinn...näähh, jag ska hålla det för mig själv. Detta är ju ändå en ganska positiv blogg.
 
HOPPAS ATT NI TAR HÄNSYN TILL EVENTUELLA STAVFEL (SOM FÖRMODLIGEN INTE ÄR EVENTUELLA, UTAN MER GARANTERADE) SOM KAN HA BILDATS. JAG ÄR INTE MER ÄN MÄNNISKA, OKEJ?
 

Kommentera här: