"Skolan-är-slut-för-dagen-kalas"!

Mors! Här sitter jag och smuttar på min smoothie gjord på en satsumas, lite svarta vinbär, en banan och mild yoghurt. Simpelt, huh? Gott blev det och är det iaf. OBS: Jag odlar mustasch, vad tror ni om det? Blir det bra? Heh.. Har bestämt mig för att slå en kille i klassen på "skägg-odlar-fronten"...
 
Ja vad annars då? Jo idag var det engelskaprov, det gick bra. Tror jag. Kanske. Får se. Panik. Eh. Ah. HA!
 
Ikväll blir det träning på gymmet , har inte tränat på en vecka då jag har varit halvförkyld och har varit och flängt på fest i sydliga Sverige. Men nu så! Skoljoggen förresten, den är framflyttad till våren, wäääh. Fast, salivet i munnet fryser till is när man kliver utanför dörren - så det var nog bäst att den blev framflyttad ändå.
 
Nu ska jag minska läxhögen nån decimeter eller två - ha det skojs!
 
 

Kommentera här: