Briljant briljering

Idag var dagen då jag skulle ha tur enligt mitt horoskop, och ja jo det må jag nog säga att jag haft. Men inte på matteprovet. Där använde jag mig av skicklighet. Alla rätt, dock var det det lättaste matteprovet hittills, typ. Tjoho!
 
Jag lyckades dessutom springa en vända utan att få ont i knäna. Var och är i chocktillstånd. För tillfället har jag tappat förmågan hur man stavar rätt, så ni vet..
 
Min fader och min bror vill äta på restaurang ikväll. Vill jag det? Nähejdu! För att övertala dem, har jag nu briljerat i köket genom att röra ihop en fläskig pannkaka. Skjuts in i ugnen, så är den klar om några minuter snart. Får se om den smakar lika gott som den ser ut.
 
Vet inte om jag slagit i huvudet eller något, men tanke på att jag hellre äter fläskpannkaka än på restaurang. Vad vet jag, det kanske bara är sån jag är. Bara för att min mobilkamera vägrar skaffa sig ett fokus blir detta ett bildlöst inlägg - ni får istället en liten doft här och nu utav min oslagbara fläskis. ♥
 
 - Ha en trevlig fredagskväll allesammans!

Kommentera här: