Spring, spring för glatta livet!

Imorse (10:57) tog jag mig en springtur. Jag kan inte bestämma mig hur jag ska beskriva den....
 
Antingen såhär...
 
...eller såhär....
 
I början av slingan tror jag att jag får säga att det var som på första bilden, och i slutet av slingan som på andra bilden.
JAG HAR CIRKUS 10CM KVAR TILL ATT KUNNA GÅ NER I SPAGAT, HUR COOLT ÄR INTE DET??? JAG SKULLE NOG SÄGA 36 PÅ EN SKALA ETT TILL TIO!!
 
Schampo- och hårinpackningstesterna som jag fick i fredags testade jag idag, iaf två av dem. Utvärdering av dem hittills kan jag ju så mycket som säga att det kändes som att kleta in senap i håret, men dem doftade som badet till jul... Ändock är mitt hår silkeslent, som fårull, inte som silke inte.
 
Annars då? Jo, nu blir det Minecraftmys såhär en söndag. Mmmm vad jag älskar detta..
 

Kommentarer:

1 Lillebrorn din!:

Haha! du ser dunder rolig ut på den andra bilden

Kommentera här: