Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut....

Ja, som rubriken lyder! Gissa vad jag drömde?!
 
Jo, jag drömde att jag blev jagad av en björn som man genom en riskabel (man riskerade att få armen uppäten efterom man var tvungen att stoppa armen i munnen på björnen) handvändnig kunde förvandla till en keps och efter en stund förvandlades kepsen till fyrverkerier. När fyrverkerierna hade pangat ett tag kom björnen tilbaka till sig vanliga jag igen och började jaga mig igen.
 
Och då förstår ni, så gömde jag kepsen (björnen fast i kepsformat) i all förtvivlan om att bli uppäten hemma hos min vän Moa och sprang till en bar där dem hade miljoner olika sorters glass med nybakta belgiska våfflor och kolasås. För att göra björnen förvirrad sprang jag kors och tvärs över hela stan för att sprida min doft och lite kolasås (så den skulle bli mätt och strunta i att äta upp mig), barfota. Det sista jag kommer ihåg är de vackra fyrverkerierna över stan.  
 

Det här var björnens smäckra leende.
 
 

Kommentera här: