Hiss & Diss

Diss:
 
"Massor-av-prov-innan-lov stress": Var det förvånande att detta fenomen skulle komma på dissa-listan?! Man jobbar med ett område i ett ämne och sedan har man normalt prov på det. Eftersom alla lärare vill avsluta sina områden innan loven hamnar alla prov innan loven. VARFÖR??!!??! Det är så stressande, det är som att man får gräva ner sig i en grotta och plugga för en vecka eller två innan loven. Uschuschusch...
 
Folk som inte tvättar händerna efter ett toalettbesök: ..............................................
 
Svarta jeans: Svarta jeans - dem ska vara svarta och inte gråa!! Gråa jeans är gråa jeans, svarta jeans är svarta jeans, rätt ska vara rätt! Jag har köpt två svarta jeans inom loppet av ett halvår, ena paret "är typ" gröna och andra paret är vida och allmänt jobbiga. Innan dessa par hade jag ett par svarta som efter två/tre tvättar blev gråa och vida. Som om det inte var nog med det så är dem som dammsugare.
 
Flottigt hår: Jag förstår inte vad jag gör för fel när mitt hår ser flottigt ut en dag efter att jag har duschat. Jag försöker avvänja håret vid att bli duschat varje dag, men eftersom det blir så flottigt måste jag ju duscha.. Vilken ond cirkel. Har och använder torrschampo, men det känns inte fräscht ändå.
 
Hiss:
 
Stora smycken: AHHHH!! Så snyggt... Köpte ju ett stort halsband i form av en örn eller vad det nu är för fågel, och är fortfarande förälskad i det. Har på mig ett annat idag också. Och för att inte tala om stora armbansklockor och ringar... och vanliga armband... Mhh.. Guld...Silver...
 
Smoothies: Vilka bomber av vad man nu vill! C-vitamin eller protein eller någonting annat. Eller gör en smoothie av din lyxiga och grillade lördagsmiddag om du inte kan äta den p.g.a. att din tandställning gör ont och skaver. Inte minst det, dem går att variera i all oändlighet och är dessutom jättegoda....om man nu lyckas göra den god...
 
Donut: Inte donut som i donut-munk-mums utan mer donut som du sätter i håret för en snygg frisyr. Ser snyggt och välvårdat ut, och är dessutom jättelätt att göra! Passar både till vardag och fest!
 
Färgen mörkröd: Den är så mysig och varm...och aa... Har inte så mycket mer att säga om den, mer än att den färgen är min nuvarande favorit!
 
 
 

Kommentera här: