Havsutsikt


Igår såg det ut såhär, visst kan man tro att det är något annat än höst? Jag och "S" tog oss en tur på sjön (som är så pass stor så att det riktiga ordet är "havet"..) och klev i land på en Ö - vars namn jag glömt. Hmpfmm..
 
Till kvällen tog jag bussen hem och åt på restaurang med min familj. Tycker ni ska bemöda er om att hurra högt för mig eftersom jag lyckades så när som på att äta upp en hel kebabrulle själv!! Det är stora framsteg...
 
På bussen satt en gubbe med militärkeps som till busschauffören sa: "Vad är det där?" Busschauffören svarar med en suck: "Det är en stoppknapp du trycker på om du vill kliva av bussen."
 
Idag är planerna inte så stora. Går fortfarande i min pyjamas och har precis halvstädat rummet - hur man nu gör det - och snart ska jag gå ut och kratta löv. Målet med dagen är också att försöka röra ihop något ätligt bakverk till imorgon.
 
Vi ses idag igen - någon gång.

Kommentera här: