Grattis bloggen, grattis OSS!

Ja må hen leva, ja må hen leva, ja må hen leva uti hundrade år. Javisst ska hen leva, ja visst ska hen leva, ja visst ska hen leva uti hundrade år! Ett fyrfaldigt leve för hen! Hen leve: hipp hipp, HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAA!!!
 
Tjoho, idag fyller bloggen en månad! Och gissa mer, jo idag har jag och "S" varit tillsammans i 14 månader! Detta tycker jag att vi firar med ett glas mjölk och lite jordgubbar. Nä, jag bara skoja. Exakt SÅ roligt ska vi inte ha det...

Såhär roligt kan vi väl ändå få ha det? Jo men det tycker jag väl ändå?! Lite hundmat såhär till frukost, jo man tackar man tackar.
Är det lagligt att marknadsföra att det är frukostflingor när det egentligen smakar, luktar och SER UT SOM hundmat? Tror inte det va.
 
Idag är det FREDAG mina vänner! Veckorna flyger iväg och det känns som att man inte hinner med någonting om dagarna. Idag slutar jag hur som helst tidigt från skolan och ska åka in till stan med min pappa och mammas son - min lillebror - för att uträtta lite grajor, samt flänga en sväng förbi MoM (som i: mormor och morfar). A
 

Kommentera här: