Vägra Idol?!

Idag var dagen då jag och mamsen bara skulle ta en tur till stan för att göra ett ärende lite snabbt och sedan virra oss till två stycken möbelaffärer för att sedan åka hem och ha hela fredagen framför oss. Hur slutade det? Jo... SOM VANLIGT!
 
Kom hem med två par byxor och en munktröja - jag skyller på att det var rea. As usual. Allt sammans kostade 147kr. Inte en sån dyr shopping med tanke på att allt sammans skulle ha kostat 1097 på ordinariepris.
Och som om det inte var nog med att jag kom hem med oplanerade kläder kom vi också hem mycket mycket senare än planerat. Men men. Vi såg ju ändå dessa skönheter:
De vita spökbakelserna säger nog mer "Ackta, jag äter upp dig!" än "Ät upp mig!". Det var ju tur för oss - tänk vad smala vi nu ska bli. Skämt åsido så har jag ju socker/godislöfte. Snyft. Snurvl. Atjo.
 
Jag funderar på att vägra Idol eftersom alla bra bara åker ut... Röstar ni inte på Elin ikväll, då... Då... DÅ NI.
 
Tjohopp!

Kommentera här: