Vad gör jag när jag inte bloggar?

Oj vad länge sedan detta var... Jo men svaret på frågan i rubriken är helt enkelt att jag går i skolan och har ett socialt liv också. Så både igår, och dagen innan igår och dagen innan igår dagen innan igår var det bloggfritt. Ser iaf att läsarna är ungefär demsamma, trevligt! Hälsa mig välkommen tillbaka!
 
Var hos tandläkaren i måndags efter skolan då jag gick lite på stan också - och köpte en skjorta och nytt smink.
Nej vadå ringar under ögonen? Vadå trött?
 
Efter det tränade jag på gymet - vilket jag inte gjort på vad som känns som en hel evighet. Igår var jag med en vän vid namn Chanelle hela eftermiddagen och sedan var det i stort sett läggdags. Och idag, ja, tills för en stund sedan dansade jag med Wilma - vi hittade på en korre till Monster av Michael Jackson och 50 cent. Frågar du mig blev den grym... Med denna korre ska vi köra skiten ur våra klasskompisar på en idrottslektion.
 
I söndags, då var det farsans dag va? Så här såg det ut då...
Bakade en kladdkaka gräddad i ugnen exakt 36 minuter - inte en sekund mer eller mindre - till far då. Svårt att baka utan att få slicka på fingrarna...
Nu sitter jag och funderar på om jag ska belamra duschen i nån timme eller två. Det får nog bli så ändå.
 
Bara för att jag inte varit så flitig på bloggfronten den senaste tiden kommer ni att få ett inlägg imorgon runt elva hoppas jag...om mitt hår....håll utkik.... Ciaoooo!
 

Kommentera här: