Kannibaler...

Vi har idag grillat, tuggat, svalt och blivit mätta på mina mina släktingar... Men vad gör man inte när hungern slår till? Jag kommer alltid minnas "Ost- och bacongrillarna" som goda och pålitliga vänner. (En liten parantes här till er som precis kikat in på bloggen och tänker "WHAT?!?!?!" om vad ni nyss läste vill jag säga att jag i skolan blir kallad för "Bratwurst" av en löjlig anledning. Take a deep breath, I`m not a kannibal (as we say here in Mellanmjölkens land).)
 
Om ni ville veta (på tal om korv med bröd) så ska jag bli nutrionist när jag blir stor. Synd bara att jag varken kan stava till det eller säga det.
 
Okänd: "Hej, vad jobbar du med?"
 
Jag: "Hej! Jag är nutrenist. Eller nej... Nutreonast nuo netosnist netreonist nutronist nos nutreonist. Nutrionist - där har vi det! Dudå?"
 
Nej men lite serious talk här så tycker jag att det skulle vara väldigt kul. Tror jag. Hoppas alla är taggade inför en ny ingen-sovmorgon-vecka nu igen! För det är jag! Ciaooo!

Kommentera här: