Google is your best friend

Morsning korsning readerz. Today was a great day.
 
Dagen innehöll två brutna naglar, ett stycke SYV-samtal och en halvveg lasagne. Skojs. Fortsättnigsvis tänker jag inte röra mig ur fläcken från där jag halvligger/halvsitter (beroende på hur man ser på saken) och läsa på inför kommande teknikprov, läsa Twilight OCH nya Fridatidningen. Hur detta ska gå återstå att se då mina ögonlock redan glider igen...
 
Ni vet att jag sa att jag ville bli nutritionist när jag blir stor. Det återstår faktiskt. Samt det jag sa om att jag aldrig kommer lära mig att uttala det...eller för den delen stava det. Ja, jag blev tvungen att googla på det för att skriva rätt här på bloggen. Google is your best friend. Just saying. Och som om det inte var nog med det blev jag tvingad till att säga det flera gånger om på SYV-samtalet tidigare idag... Som tröst så var det inte bara jag som hade problem med att säga det.
 
Vi avslutar detta fabulösa inlägg med, inte bara en Clara Henry imitation, utan JÄTTEMÅNGA!
 
OBS: GLÖM NU INTE ATT KOLLA PÅ MED CLARA HENRY - NYTT AVSNITT!

Kommentera här: