Dags att börja pensionsspara nu?

Snart är jag i mål med mitt mål jag hade att läsa ut en bok. På engelska. Det tog mig nästan två månader. Men bara nästan. Haha. Det bevisar kanske hur mycket jag har för mig hela tiden som jag prioriterar framför den... Som att kolla på två avsnitt Hawaii-five-O efter skolan med "S" t.ex. Jag som nästan kollar genom fingrarna på det eftersom det ibland är så sjukt spännande och äckligt ibland. Men ÄNDÅ kollar jag på det - faktum är att det är bra!
 
Detta som jag nu tänker skriva vet redan alla, och alla har redan hört och varit med om det. Tiden går så fort! För fort! Varför? Jag minns det som igår när jag satt här och skrev förra inläggen. Öhm?! Kanske för att det var det, men förstår ni vad jag menar? Igår var det onsdag och imorgon är det fredag!!!! Det är sjukt!!! Snart är det jul och snart har jag tagit pension.
 
Nu ska jag vara en duktig människa genom att gå och göra mina egentligt dagliga knäövningar. Adios amigos y amigas. Hasta luego.
Sooooooon.....

Kommentera här: